6 februari 2017

Idealisme werkt! Avond met muziek en politiek

Locatie: Patronaat | Kleine zaal | Zijlsingel 2

Datum: 15 februari 2017, 19.30 – 22.30

Op woensdagavond 15 februari, precies een maand voor de Tweede Kamerverkiezingen, organiseert de PvdA Haarlem een bijeenkomst in het Patronaat. Het wordt een inspirerende avond vol idealen en met muziek van diverse artiesten. Gewoon een leuke avond eigenlijk. De toegang is gratis en iedereen is welkom!

Er zijn optredens van verschillende artiesten: BlackRockStar, Chris Alain, Annemarie Brohm (AnnyMusic), Monique Klemann, Big Jimmy and his 7 inches, De Haarlemse viooldiva’s en Christopher Max.

Te gast zijn de drie (Haarlemse) kandidaat Tweede Kamerleden van de PvdA: Marith Volp (Tweede Kamerlid, huisarts, plaats 14), Ilco van der Linde (o.a. oprichter Bevrijdingspop, plaats 19) en Jeroen Recourt (Tweede Kamerlid, plaats 23). Ook Anton Philips (inspirator & ondernemer) zal spreken. Zij zullen vertellen over hun idealen. Maar wat zijn jouw idealen? Wat is het Nederland van jouw dromen? Praat mee!

Start van een tour langs steden met een bevrijdingsfestival
De avond wordt gepresenteerd door kandidaat Tweede Kamerlid Ilco van der Linde. Voor hem is deze avond de start van een tour langs steden met een bevrijdingsfestival. Ilco stond aan de basis van Bevrijdingspop in Haarlem en daarna de bevrijdingsfestivals zoals we die vandaag de dag kennen en die jaarlijks meer dan een miljoen mensen betrekken bij mensenrechten. Kijk voor meer informatie over Ilco en zijn tour op zijn website.

De kleine zaal van het Patronaat aan de Zijlsingel 2 gaat open om 19.30 uur. Het programma begint om 20.00 uur. Rond 22.00 begint de afterparty met dj. De toegang is gratis en iedereen is welkom. Weet je nog niet wat je gaat stemmen of ben je gewoon benieuwd naar onze plannen voor Nederland? Kom ook en neem gerust familie en vrienden mee. Aanmelden hoeft niet, maar mag wel via facebook. We gaan er een fantastische avond van maken!