23 juli 2016

PvdA tijdens de zomervakantie

Vakanties begonnen, ook de PvdA is met zomerreces. Echter het leven in Haarlemmermeer gaat gewoon door. Zaken kunnen nog steeds daardoor de acute aandacht vragen van de politiek. Daarom dat de PvdA in de zomer gewoon bereikbaar is voor een ieder die ons nodig heeft.

Het is stil in Haarlemmermeer, de scholen zijn dicht, kinderen met vakantie en bedrijven draaien op halve kracht. Velen zijn een aantal weken weg en genieten van een welverdiende vakantie.

Ook de gemeenteraad van Haarlemmermeer is met politiek reces, de fractieleden van de PvdA eveneens op een zonnig strand of ergens op de camping. Met vakantie zijn betekent echter niet dat er geen aandacht is voor ontwikkelingen of gebeurtenissen in Haarlemmermeer die acute aandacht nodig hebben. Het is daarom dat de PvdA Haarlemmermeer gewoon bereikbaar is deze zomer voor het geval we in actie moeten komen omdat bewoners de aandacht ergens voor vragen. Via [email protected] of bellen met fractieassistent Bert den Elzen, via 06 10357492 kan contact worden gelegd.

Ook het bekende ombudsteam van de PvdA zal deze zomer gewoon bereikbaar blijven, eventueel kunt u een afspraak maken via 06 44374335.

Na het zomerreces zal er 06 september weer een fractiespreekuur om 19.30 uur in het Raadhuis zijn.