Door op 8 februari 2015

PvdA deelt Valentijnsrozen uit

De PvdA Haarlemmermeer gaat op Valentijnsdag bossen rode rozen uitgedeeld in de verpleeg- en verzorgingshuizen alsmede Hospice Bardo in Haarlemmermeer. Met de slogan “Wat heb jij een mooie stem “ worden op die manier zorgpersoneel en vrijwilligers in het de bloemen gezet.

De PvdA Haarlemmermeer deelt op Valentijnsdag de rozen uit aan een vertegenwoordiger van personeel en vrijwilligers met het verzoek deze volle bos rode rozen op een zichtbare plek voor een ieder neer te zetten. De PvdA heeft grote waardering voor al die mensen die dag in dag uit zorg verlenen aan patiënten en bewoners van verpleeg- en verzorgingtehuizen en Hospice Bardo, zoals de beroepskrachten en zeker niet te vergeten de vele vrijwilligers die hierbij actief zijn. Om die waardering enigszins uit te drukken vind de PvdA het al jaren een gepaste dag dit op Valentijnsdag te doen. De rode Valentijnsroos is immers ook het logo van PvdA.